Op de bank en in alle staten

elexopdebank

Nee, Overdiek mist het Amerikaans correspondentschap helemaal niet. Rustig, thuis op de bank en toch in alle staten, om kwart voor twee aangeschoven. Met de televisie aan, twee laptops, luisterend naar de radio, en diverse tussenstanden, plus natuurlijk dat onmisbare gut feeling…

2 Responses to “Op de bank en in alle staten”

  1. janterharmsel Says:

    Zo zat ik ook op de bank, alleen met een laptopje minder.
    Toen je gastcollege gaf in Groningen had ik plannen te bloggen. Een paar blogs volgden, maar ik nam er de tijd nog niet voor. Inmiddels blog ik wat frequenter: janterharmsel.wordpress.com
    Ik hoop tijdens mijn stage bij NRC voor mezelf ook mijn stageverslag te bloggen (als de opleiding dat ook goedkeurt), om meteen een kijkje te geven in het journalistieke wereldje.

  2. Hetty from the CAWC Says:

    Wow Tim! Gefeliciteerd met je blog..en ik heb het uiteindelijk nog gevonden ook. Wat leuk om al jullie ervaringen zo eens te lezen . En stiekem hoop ik dat jullie GX met alles wat er bij hoort toch een beetje missen…

Leave a Reply

